Każdy rodzaj żaluzji fasadowej może być zaopatrzony w prowadnicę lub linkę stalową (montowaną na fasadzie budynku w sytuacji, kiedy nie ma miejsca na zamontowanie uchwytów prowadnicy). Najbardziej komfortowym rodzajem sterowania żaluzji fasadowych jest sterowanie elektryczne. W systemie nawigacji można zastosować stację pogodową, która kieruje ruchem żaluzji fasadowej, reaguje na siłę wiatru i na natężenie promieni słonecznych.
Aby podnieść walor estetyczny żaluzji fasadowej wykorzystuje się system OWAL (okrągły kształt skrzynki i prowadnicy) oraz system HAGO FIX® (sposób łączenia drabinki i pojedynczych lamel), dzięki któremu po całkowitym złożeniu żaluzji – drabinka układa się harmonijnie na zewnątrz, nie wchodząc między lamele (powoduje to zmniejszenie „pakietu” podniesionej żaluzji).
Żaluzja fasadowa TYP C – 80
Szyna górna wykonana w systemie 58 x 56 (cynkowana).
Dolna listwa i prowadnice wykonane z ekstrudowanego aluminium.
Texbanda i drabinka wykonane z włókien kevlaru (niepalny materiał wykorzystywany w celu zapewnienia odporności na
rozciąganie, złamanie i wszelkie uszkodzenia mechaniczne).
Aluminiowe lamele w kształcie litery „C” z tzw. „kołnierzem” wykonane z blachy 0,42 mm (lakierowane farbą poliestrową – gładką).
Jeden silnik może sterować większą ilością żaluzji. Jednak przy modułowo połączonych żaluzjach nie powinno być więcej niż 5 łożysk na każdej stronie silnika.
Żaluzja fasadowa TYP Z – 90
Szyna górna wykonana w systemie 58 x 56 (cynkowana).
Dolna listwa i prowadnice wykonane z ekstrudowanego aluminium.
Texbanda i drabinka wykonane z włókien kevlaru (niepalny materiał wykorzystywany w celu zapewnienia odporności na
rozciąganie, złamanie i wszelkie uszkodzenia mechaniczne).
Aluminiowe lamele w kształcie litery „Z” wykonane z blachy 0,42 mm (lakierowane farbą poliestrową – gładką).
Z – 90 po całkowitym zamknięciu żaluzji tworzy bardzo szczelny pancerz, oporny na przenikanie promieni słonecznych.
- „Prowadniki” lamel są produkowane z bardzo wytrzymałych odlewów aluminiowych (nie z plastyku, na który źle wpływa wysoka bądź niska temperatura) – nie kruszą się pod wpływem silnych uderzeń wiatru.
Jeden silnik może sterować większą ilością żaluzji. Jednak przy modułowo połączonych żaluzjach nie powinno być więcej niż 5 łożysk na każdej stronie silnika.
Do pobrania:
Katalog żaluzji fasadowych